Gespecialiseerd in het luisteren naar de klant
Vanaf het allereerste begin – in 2002 – heeft FoodFocus zich ‘gespecialiseerd’ in het luisteren naar de klant. Steeds met onze eigen authentieke visie op de markt. In alles wat we doen kiezen we daarbij steeds zoveel mogelijk voor de menselijke factor. Daarom willen we steeds weten wat mensen graag willen, wat ze lekker vinden, hoe ze willen wonen, het comfort dat ze zoeken, het geluk dat ze nastreven.
Daarover gaan we samen in gesprek. Om alle feiten en wensen te verzamelen en om van daaruit het juiste aanbod te realiseren. Dat vereist ruime ervaring, gekoppeld aan inzicht en mogelijkheden van de markt.
FoodFocus gaat er steeds van uit dat een beter en vollediger aanbod voor de markt te realiseren is. Door dat als uitgangspunt steeds opnieuw te koppelen aan de menselijke visie, zijn wij er in geslaagd om het bedrijf te ontwikkelen dat ons vanaf dag één voor ogen stond. FoodFocus, zoals dat nu in de markt staat: een bedrijf, waarin ervaring en bijzondere, moderne denkbeelden zich samenvoegen in originele en, vooral ook, werkzame ideeën en concepten. Altijd samen met de klant ontwikkeld en uitgebouwd tot effectieve en efficiënte producten voor de institutionele markt.